GERİ

Toplantı Odası

Simge Arkaplan

TOPLANTI ODASI | İŞ HAYATIMIZIN EN ÖNEMLİ BULUŞMA YERİ!

İş hayatında ilk izlenim çok önemlidir. Şimdi toplantılarınızı OFFICE ISTANBUL’da yapıp fark yaratma zamanı. Müşterilerinizle şehir merkezinde önemli bir toplantı veya eğitim organizasyonu yapmanız gerekiyorsa
OFFICE ISTANBUL başarılı işlere imza atabilmeniz için profesyonel ekibi ile size çözüm ortağı olacaktır. 

Profesyonel ekibimizin karşılayacağı misafirlerinizi modern bir konseptte dekore edilmiş toplantı odalarında ağırlayın. Çay-kahve servisi eşliğinde wifi, projektör ve beyaz tahtaya sahip toplantı odalarında sunumlarınıza değer katın.

TOPLANTI ODASI HİZMETLERİMİZ

Misafirlerinizin karşılanıp,
ağırlanması.
Saatlik veya günlük 
kullanım imkanı.
Projeksiyon, flip chart
ve yazı tahtası.
Yüksek hızlı wireless
fiber internet.
Çay-kahve servisi
ve özel ikramlar.
Yazıcı, faks ve
tarayıcı olanakları

TOPLANTI ODASI HIZLI TEKLİF FORMU

SIKÇA SORULAN SORULAR

Zincirlikuyu / İstanbul tesisimizde 4-12 kişilik 6 adet toplantı odamız bulunmaktadır. Yurtdışı tesislerindeki toplantı odaları ile ilgili çağrı merkezimizi arayıp bilgi alabilirsiniz.

Toplantı odalarımızın tamamında kablosuz internet erişimi, beyaz tahta ve flipchart yer alıyor. Bunun dışında bazı toplantı odalarında projeksiyon cihazı ve perdesi, bazılarında da LCD ekranlar bulunuyor.

İnternete kablolu veya wireless olarak ücretsiz bağlanabilirsiniz. Wireless şifresi danışma tarafından size verilecektir.

Toplantı odalarına ücretsiz ve limitsiz çay-kahve servisi bulunmaktadır.

Çağrı merkezimizi arayıp rezervasyonlarınızı saatlik veya günlük olarak telefonda yapabilirsiniz. Rezervasyonunuz gerçekleştikten sonra tarafınıza e-posta gönderilmektedir. Toplantı odası kullanımından önce firma evrakları (vergi levhası ve imza sirküleri) ve kimlik fotokopisi tarafımıza iletilmelidir.

Hafta içi her gün saat 09:00-18:00 arasında, hafta sonları ise 09:00-15:00 arasında toplantı odalarını kullanabilirsiniz. Bu saatler dışında toplantı odalarımız kapalıdır.

Toplantı odası rezervasyonlarınızı 24 saat önceden bildirme şartı ile iptal edebilirsiniz, eğer ön ödeme yaptıysanız ücret tarafınıza iade edilecektir.

LOKASYONLAR

NEDEN OFFICE ISTANBUL

Daha hızlı gelişim için

2006 yılında, yabancı ve yerli girişimcilerin, hazır ofis ve sanal ofis imkanlarından yararlanmaları için kurulduk. Esnek hizmet çözümlerimiz ile binlerce üyemizin sermayelerini ofislerine değil, işlerine yatırmasına ve gerçek hedeflerine ulaşmalarına destek olduk.

  • Güven Veren
    Kaliteli Hizmet
  • +12
    Yıllık Deneyim
  • Her Bütçeye
    Uygun Fiyatlar
  • +1900 Mutlu
    Firma
E-BÜLTEN

Son haberler ve özel fırsatlar için e-bültenimize üye olun!