GERİ

Sanal Ofis Nasıl Kurulur?

20
MAR
Sanal Ofis Nasıl Kurulur?
Sanal Ofis Nasıl Kurulur?

Sanal Ofis Nasıl Kurulur?

Hayatımızı her açıdan etkisi altına alan dijital teknolojiler, zaman ve mekan sınırlarını ortadan kaldıran yeni bir çalışma ortamı yaratmamıza da yardımcı oluyor. "Sanal ofis" olarak adlandırılan bu yeni ortam, şirket kuracaklara, girişimcilere ve freelancer olarak çalışanların ihtiyaçlarına en nitelikli şekilde yanıt verecek maliyet odaklı fırsatlar sunuyor.

Dijital çağın yeni nesil iş yeri anlayışının modern örneklerinden biri olan "sanal ofis" kavramının tanımlamasını şu şekilde yapabiliriz: Türk Ticaret Kanunu kapsamındaki zorunluluklardan olan firmaların yasal adres gösterme prosedürünü yerine getirmek amacıyla yararlanılan ofis çözümü. Bu doğrultuda şirket kurma süreçlerinde geleneksel yöntemlerden çok daha hesaplı olan sanal ofis çözümleri, girişimcilere ve şirket sahiplerine büyük kolaylıklar sağlıyor. 

Sanal Ofis Kiralama ve Kurma

Sanal ofis kurma süreçlerinde öncelikli olarak bu hizmeti veren şirketlerle sanal ofis kiralamak için gerekli olan anlaşmaların imzalanması yeterli oluyor. Sanal ofisin adresi, şirket kurma süreçlerinde şirket adresi olarak beyan edilebilir ve tüm prosedürel adımlar bu doğrultuda atılabiliniyor. Bununla birlikte şirket adresi olarak gösterilen sanal ofise, şirket ya da şahıslar adına gönderilen tüm postalar kabul ediliyor. Böylelikle zamanın çoğu ofis dışında geçen profesyoneller ve freelancer olarak çalışanlar, sanal ofis kiralama programlarına katılarak kira ve fatura masraflarını minimize edebiliyorlar.

Sanal Ofis Kurmak Neden Avantajlı?

Yukarıda da belirttiğimiz gibi sanal ofis, öncelikli olarak maliyet odaklı bir çözüm olarak tanımlanıyor. Bunun yanı sıra, son derece prestijli konumlarda olan sanal ofis lokasyonları, bu hizmetlerden yararlanan girişimcilere ve şirketlere daha prestijli bir imaj katıyor. Aynı şekilde tercih edilen sanal ofis paketleri, kullanıcılarına belirli günlerde ofis kullanımı, toplantı odası kullanımı gibi olanaklar da sağlıyor. Bir diğer doğrultuda iş yoğunluğu ofis dışında geçenler için sekreter hizmeti, telefon yönlendirme ve posta kabul gibi seçenekler de sanal ofis hizmetlerinden yararlanan girişimciler tarafından tercih ediliyor.

Profesyonel olarak dijitale kayan iş süreçlerinde fiziksel temasın minimum seviyeye indiği bir ekosistem içerisinde sanal ofis programları ile iş modelinizi modern çağın gerekliliklerine uygun bir şekilde kurgulayabilirsiniz. Girişimcilere ve freelancerlara farklı sanal ofis paketleri ile ihtiyaca yönelik kullanım olanakları sunan OFFICE ISTANBUL ile çalışma modelinize en uygun SANAL OFİS hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

 

E-BÜLTEN

Son haberler ve özel fırsatlar için e-bültenimize üye olun!